josefineastner

Alla inlägg under september 2011

Av josefine astner - 28 september 2011 22:34


Rubrik inget med bild att göra. Har varit med dom hära gofisarna på lekparken typ hela kvällen! riktigt mysigt. Fick världens gulligaste kort på dem. AW. jaja. nu blir det sova, upp tidigt imorgon på jobb - ridskolan.      ser verkligen framemot det. BTW, jonas? I miss U my dear.

Av josefine astner - 28 september 2011 17:50


Nu ska vi till lekparken & busa lite!   

Av josefine astner - 27 september 2011 21:36

 


Lägger mig i ett varmt bad, och myser. Sen kommer sandra över och äter smörgåstårta. hehe. Efter det blir det film, och sen sleepa. Upp tidigt imorgon1 BAJS. Hörs mera då. huj   jonas, jag älskar dig mest!

Av josefine astner - 27 september 2011 20:56

 


Varit på skolan idag, gick kort dag. Sen drog Jag och Dream till max, och käkade där.   Efter det drog vi till station, träffade Emma, Simone & Hanna. Satt på Station och chillade en stund, sen kom lillasyster. Så vi följde med Dream till ungdomsmottagningen. Sedan kom Mamma och hämta mig och Jennifere. Så vi drog till Ridskolan, för Jennifere hade ridlektion. Imorgon börjar jag 08.15 till 13.30, För mig är det låååång dag mot för alla andra dagar jag går. Men tänker man efter är det inte så länge. På torsdag har jag praktik på ridskolan, och på fredag är man ledig. As jävla Awesome!   Har precis kollat klart på filmen ''jag saknar dig'' den är riktigt bra. Håller på & laddar ner en ny nu, som jag ska se efter jag badat & ätit smörgåstårta.


Förra tider va det kladdkaka jag körde på varje dag, så jävla beroende. Men nu är det smörgåstårta. Förstår inte! Finns alltid någonting jag är beroende utav.. 


Det var en gång en kille som var 16 år vars mamma hade ett öga och pojken skämdes väldig mycket över att hon bara hade ett öga. En dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet och alla stirrade på
henne de skrattade och tyckte hon var ful och pojken fick skämmas. Så han sprang hem gråtandes. Nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna hans mamma, han sprang återigen hem. men han rymde hemifrån från sin mamma och från sitt hus. tiden gick och pojken blev äldre, gifte sig, skaffade barn och en dag kom mamman och hälsade på. han öppnade dörren och hans barn skrattade åt henne, han skrek: vad vill du? försöker du skrämma mina barn eller?!

efter ett år kom grannarna och sa: din mamma har dött. han brydde sig inte, en vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma...
" Förlåt min son, det var inte meningen att skämma ut dig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga så jag gav dig mitt ena öga."
Respektera kvinnan som födde dig! ♥
Kopiera detta om du älskar din mamma ♥

 

Av josefine astner - 26 september 2011 15:55

Har fått svar nu, och på torsdag börjar jag praktisera på ridskolan. :)

Av josefine astner - 26 september 2011 12:26

   

Av josefine astner - 25 september 2011 23:17

    Vi hörs mera imorgon, bloggläsare! Glöm inte bort att kommentera. Godnatt

Presentation


Mitt namn är; JosefineAstner. Jag lever i byhålan Arbrå, bittert, men sant. Jag skriver om min vardag, som handlar om: träning (hoppning/dressyr) Min familj, eller min pojkvän. Jag har även en hund, en blandras amstaff/pitbull. Så mitt liv går ut på att m

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

JosefineAstner

JosefineAstner

 


Ovido - Quiz & Flashcards