josefineastner

Alla inlägg under oktober 2011

Av josefine astner - 31 oktober 2011 18:18

 

Av josefine astner - 31 oktober 2011 17:31

10 frågor om dina vänner
vem vet mest om dig? Jonas, Linnea
vem är snyggast av dina vänner? Vet inte, inget jag tänker på.
Vem av dina vänner litar du på mest? Jonas 
Vem pratar du med om du är ledsen? Jonas, linnea
Vem har du roligast med? Jonas, mamma & linnea
Har någon av dina vänner någongång tagit din pojkvän? Ja, & hon är total bortglömd.
Har du tagit någon av dina vänners pojkvän? Nej
Vem umgås du mest med? Jonas, linnea, mammsen
Har du mest killvänner eller tjejvänner? Killvänner




KÄRLEK
Har du kysst någon idag? Näe.
Har du ett förhållande? ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
var va dina föräldrar när dom blev tilsammans? vet inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Har du tagit någons pojkvän/flickvän? nej 


- 10 Frågor om din familj


vem står dig närmast? Mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Nej
vem är farligast i din familj? ingen
Vem är roligast i din familj? 
Mamma
har ni något husdjur? Katter, och apor (jennifere&jonathan)
sover du oftast med? jonas


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? jonas
Vem ringde du senast? Staffan
Vem sms:a till dig senast? Jonas
Vem sms:a du till senast? Jonas


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ibland
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? Ibland
Använder du kajal? ibland
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? Nej
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt
plattar/lockar du håret varje dag ? nä

Av josefine astner - 31 oktober 2011 10:32

Nyss vaknat och klivit upp ur sängen, och käkat frulle.

Nu ska jag gå ut med mamma och james,

för att james ska leka av sig liite innan han ska sova middag.

Sen får jag se vad dagen har att erbjuda. Måste bara säga! att jag saknar min jonas som satan..



Av josefine astner - 30 oktober 2011 22:03

 

Av josefine astner - 30 oktober 2011 21:59

 

Av josefine astner - 30 oktober 2011 21:53

 

Av josefine astner - 30 oktober 2011 21:09

Att ge sig in i ett förhållande med mig, är inte det lättare. pågrund av mina ''problem''. Du visste det från början, du visste att det inte går att bete sig som man vill. Fast du är 21år, och ungdom. Så går det inte! Har du gett dig in i ett förhållande med mig, finns det regler. Det finns krav! Annars kan vi inte fortsätta, det bara är så.. Jag trodde att du skulle acceptera det. Jag trodde att du förstog. Vi kan börja om, men allt annat går inte börja om. Jag har min problem, jag har min regler, jag har mina krav, jag har ett LVU. och det måste skötas & följas. Allting är inte så enkelt för mig. Som du verkar tro att det är. tyvärr! Vill du leva ett liv, som du verkar vela. Att skriva & göra som du vill. Då får du göra det utan mig. För så länge du och jag är ett.. fungerar det tyvärr inte! Jag älskar dig, det är inte det, det handlar om. För jag kan inte tänka mig någon annan än dig. Så många motgångar vi haft, men ändå tagit oss igenom. Så många motvindar vi haft mot oss, men ändå står vi kvar med varandra - hand i hand. Du är den bästa jag kan tänka mig, jag kan inte få det bättre en med dig. Muren vi byggt upp tillsammans nu. På 132dagar! Har jag inte orkat byggt upp med någon annan.. Våran mur är så hög nu, att vi knappt når upp till att fortsätta bygga den! Det finns ingen som kan ta sig igenom det, och försöka förstöra mellan oss. Den är för hög, den är för tjock. Den enda som kan ta sig igenom den, är vi. Föratt det är vi som byggt den. Det är vi som vet hur den går att krossas. Låt inte den falla. Låt inte muren falla. Hur dålig dagar vi än har med varandra, så räknas det inte! Vi stannar hos varandra. Det är som om att vi har ett osynligt band emellan oss, som drar oss till varandra. Fast vi egentligen bara vill vända ryggana till varandra, och gå åt olika håll. Men här står vi än idag. Men varandras hjärta, med varandras tankar, med varandras drömmar! Jag älskar dig, mera en allting annat.


Jag har gått för långt, kan inte sluta gå
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år
För ljus att nå. Så djupa sår 
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om
Men jag vänder om, än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad
Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt
Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett
Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt


 

Presentation


Mitt namn är; JosefineAstner. Jag lever i byhålan Arbrå, bittert, men sant. Jag skriver om min vardag, som handlar om: träning (hoppning/dressyr) Min familj, eller min pojkvän. Jag har även en hund, en blandras amstaff/pitbull. Så mitt liv går ut på att m

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

JosefineAstner

JosefineAstner

 


Ovido - Quiz & Flashcards