josefineastner

Alla inlägg under november 2011

Av josefine astner - 27 november 2011 15:31


Dethära är min blogg, vad jag lägger ut på min blogg. Har ingen av er att göra med! Ska ni sitta och klaga på mina bilder, föratt man visar lite hud? haha. Varför kollar ni ens min blogg? om ni inte gillar det jag lägger ut, och att ni kommenterar i anonymt namn. Hur fegt är inte det? Ni skrattar åt mig föratt jag är annorlunda. Jag skrattar åt er, föratt ni är exakt som alla andra. 


Tillexempel denhära bilden:


 

Av josefine astner - 25 november 2011 10:11

 


Sitter i skolan på svenskan, och ska snart fortsätta på min ''skräckhistoria'' lr så ska jag skriva dikter på rim. Ikväll blir det umgås med Elin örjan och älsklingen!

Av josefine astner - 24 november 2011 12:49

Av josefine astner - 23 november 2011 19:08

 


Jag är så tacksam över att du finns för mig, dag som natt. Och att du gör min mörka dagar så mycket ljusare. Tack för att du finns! Jag lovar. Att så länge du vill att jag står fast vid din sida, så står jag där! Du & jag, gumman. Hand i hand!

Av josefine astner - 23 november 2011 18:52

 

Av josefine astner - 20 november 2011 23:05

 

Lägger mig och sover, brevid älsklingen. Med ett leende på läpparna. Imorgon vaknar man och drar sig till uppsala, för en rättegång. mindre kul där! Färgade även håret på elin idag, mysigt. Synd det blev orange. Min lillamorot! Cesar kissade även i deras säng, mysig snubbe typ.

Av josefine astner - 19 november 2011 20:36

Har nyss varit ute och gått med cesar. Nu sitter jag hemma med älsklingen & väntar på gosällskapet, andreas & sanna, Elin & örjan.

Presentation


Mitt namn är; JosefineAstner. Jag lever i byhålan Arbrå, bittert, men sant. Jag skriver om min vardag, som handlar om: träning (hoppning/dressyr) Min familj, eller min pojkvän. Jag har även en hund, en blandras amstaff/pitbull. Så mitt liv går ut på att m

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

JosefineAstner

JosefineAstner

 


Ovido - Quiz & Flashcards